torsdag den 9. april 2015

På randen til sindssyge

Så kan jeg snart ikke vente længere. Har brug for en pause fra drømme, hvor jeg ikke kan føde mit barn, får at vide det er hjerneskadet eller føder en ged der hedder Barbie i stedet for et barn (jep, det drømte jeg faktisk!)

Nakkefoldsscsnningen er i dag kl 9.45 og det føles som om der stadig er hundrede år til og som om jeg har ventet i maaaaange måneder. Jeg kan ikke rumme andet end at det går godt, men alligevel er det helt surrealistisk. Håber vi ser en miniaturebaby med spræl i og gode tal. Tænk, hvis vi skulle starte helt forfra igen...! Nu når vi endelig er nået så langt. Fuldstændig uoverskueligt. Sender en tanke til alle der er gået i gennem en sen abort - muligvis verdens stærkeste kvinder og par.

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg håber sådan at scanningen gik godt!

    SvarSlet
  2. Ih, TUSIND TAK, Mie! Du kan nu læse om scanningen..

    SvarSlet