søndag den 13. september 2015

1 dag tilbage



Én arbejdsdag tilbage før min barsel starter. Helt skørt. Jeg glæder mig SÅ meget. Samtidig er det ikke rigtig til at forstå, at jeg efter i morgen ikke skal på arbejde i laaaaang tid og faktisk bliver mor lige om lidt. Min verden bliver vendt på hoved, hvilket er noget skræmmende, men for søren, hvor jeg også glæder mig.

Men lillemanden må altså ikke komme før tid - for der er sgu en del, som ikke er klar endnu herhjemme. Som sædvanlig er jeg i sidste øjeblik. Tænker dog, at hvis jeg speeder godt op denne kommende uge, så kan jeg indhente en del. For jeg kan godt mærke, at min krop er ved at være noget tynget af graviditeten nu. Synes ikke selv, at mine fødder ser super hævede ud, men de gør godt nok ondt, så der er noget noget vand gemt i dem. Maven er også rimelig tung og det hiver ligesom nedad. En underlig følelse, som gør at jeg meget hurtigt kan blive meget tissetrængende, men også bare kan have lidt svært ved at rejse mig fra sengen, hvis jeg fx har fået lagt mig på ryggen.

I morgen inden jobbet, skal jeg spise morgenmad med mit personale - en skøn afslutning inden de sidste timers arbejde, som sikkert bliver lidt hektiske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar