søndag den 27. september 2015

Ugens dejlige detaljer #6

Så har jeg næsten haft to ugers barsel. Der er gode og dårlige dage - eller nærmere effektive dage og mindre effektive dage. De mindre effektive dage gør mig ofte i lidt dårligt humør og derfor føles de som dårlige dage. Det skal jeg lige blive lidt bedre til at lave om på. For energien er bare ikke stor for tiden og jeg kan blive absurd træt meget pludseligt - meget som i starten af graviditeten.

Men ugens dejlige detaljer har været:
- Første møde med akupunktur i form af "modningsnåle", hvor jeg tydeligt kunne mærke en reaktion, hvor nålene blev sat. Vildere oplevelse.
- Jeg har nået at se hele tre dejlige venner hver for sig. Skønne timer.
- Sammen med min mand og en af vores venner fik jeg ordnet en masse praktisk i hjemmet, endelig.
- Lille date night med min mand, hvor jeg gjorde mig lidt lækker med makeup for første gang i 100 år.
- Har været lidt kreativ med symaskinen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar