torsdag den 15. januar 2015

Lidt mere af samme skuffe

Jeg er stadig mere træt end normalt. Jeg glæder mig til lysere og længere dage.. Men det gik fint med punkteringen af cysten i går. Efter længere tids forhandling mellem to læger, blev jeg lokalbedøvet og med manden ved min side, blev næsten alt indhold i cysten suget ud. Jep, jeg så det sgu ske på skærmen! Bagefter var jeg lidt ør i hovedet fra bedøvelsen, men selve indgrebet var ikke så slemt, som jeg havde frygtet. Jeg blev endda kaldt "en sej pige", juhu! (Der er en overhængende sandsynlighed for at de siger det til alle, men jeg slubrer det alligevel i mig).

Jeg kæmper stadig med mig selv. Med de kilo jeg har taget på, med manglende motivation til at træne og kæmpe tvivl om hvad jeg skal med mit fremtidige arbejdsliv. Men det er ikke helt sort og jeg har gode øjeblikke hver dag, men desværre også triste øjeblikke hver dag. Det er sgu lidt op ad bakke, men jeg er sikker på jeg får det vendt!

I morgen aften jeg spise sammen med to skønne veninder. De to som var de første jeg fortalte om min situation og fertilitetsbehandling. Den ene har en kæreste, den anden er single, de er begge uden børn og så befriende nemme at være ærlig overfor. Med dem kan jeg både grine og græde, og jeg er sikker på, at vi får en dejlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar