lørdag den 21. februar 2015

Morgenkvalme aka 24-7-kvalme


Jeg er en af dem, som ikke se mig fri for kvalme her seks ugers tid inde i graviditeten. Det er godt nok upraktisk lavet af Moder Jord, at man er så dårlig inden man ved om der er liv og der højst sandsynlig kommer et barn ud..!
Det er blevet gradvist værre de sidste par dage, men er endnu ikke begyndt at kaste op. Det er bare SÅ ubehageligt! Og ved ikke hvem der har døbt graviditetskvalme morgenkvalme - min varer hele dagen! Føler mig total ustabil. Jeg er virkelig dårlig til at have kvalme. Al min sejhed er forsvundet disse dage og fredag var jeg SÅ træt, måtte kæmpe mig gennem dagen. I dag har jeg endda også taget en lur midt på dagen. Her er en perfekt beskrivelse af hvordan jeg har det pt.

Synes virkelig det er hårdt at være ramt af kvalme. Et er selve kvalmen (føj!), men noget andet er det, at jeg ikke ved hvor længe jeg skal leve med den og om det lille embryo i mig overhovedet udvikler sig og lever, så det ikke skal gå som sidst.
Jeg glæder mig virkelig til vores første scanning på fredag. Håber at en succesfuld scanning vil give mig ny glæde og dermed noget overskud trods kvalme. Kan slet ikke overskue, hvis vi skal igennem en abort igen.

Derudover har en ny frygt også meldt sig. Når jeg bliver så slået ud af kvalme og træthed nu, hvordan  søren skal jeg så klare en baby som græder og har brug for mig 24-7 samtidig med at jeg jo også selv vil være usandsynlig træt!?

Savner og søger efter Seje Stine og er allerede godt træt af Sløve Slatne Stine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar