søndag den 19. juli 2015

Velkommen til, benkramper


Har fået en tilbagevendende natlig gæst - benkrampen. Åbenbart også en typisk graviditetsting. Crap. Flere gange er jeg vågnet liiiige inden krampen går rigtig i gang og prøver panisk at forhindre den i at sætte ordentligt ind ved at slappe af og trække vejret dybt. Meget svært. Strækker jeg ud, bliver det bare værre. Dette har også fået mig til at frygte fødslen (læs: Ve-smerterne!) endnu mere. Hvordan skal jeg klare sindssyge veer, når jeg bare ved benkramper er ved at gå ud af mit gode skind!?

Håber ikke kramperne har tænkt sig at komme forbi alt for regelmæssigt resten af min graviditet. Medmindre de kan give mig flotte tonede lægmuskler! Det tvivler jeg dog på.
Måske skulle jeg sige: Goddag OG farvel, benkramper - I er ikke velkomne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar