torsdag den 21. januar 2016

Mandag på en torsdag



I dag har været (er) en kamp. Er helt udkørt. En pjevset søn og i den grad en slatten mig. Jeg er træt, har fedtet hår, tør hud, stoppet næse og smerter i lænd og ben. Har tudet flere gange. Tidligere på dagen faldt jeg i søvn i lænestolen med lillemanden i mine arme. Helt udkørt. Da jeg vågnede fik jeg gået en lille tur med én fra mødregruppen, som allerede var ude. Det gav noget fornyet energi, meeen kan godt mærke, at underskuddet er minimalt og lunten meget kort. Jeg har sagt det til manden, men er ikke sikker på, at han helt forstår hvad jeg mener. Hvor hårdt jeg faktisk synes det har været de sidste par dage og hvor presset, jeg faktisk er.

Jeg savner de dage, hvor jeg faktisk havde et OK overskud. Lillemanden sov rigtig godt om natten og jeg selv ligeså. For søren, det gør en stor forskel! Håber det mønster snart er tilbage. Jeg har brug for at føle mig bare lidt ovenpå igen. Det hjælper jo heller ikke ligefrem på det, at min mave er lige lovlig blød og stor og min røv også lige lovlig blød, men samtidig mere flad end før fødslen. Æv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar